środa, 15 października 2008


Między mną a Tobą nie ma żadnych zgrzytów.
Ja tylko uważam Twoją działalność za szkodliwą i chorą.
Wiem też o tym, że mącisz poza portalem, wysyłasz do ludzi mejle. Także o mnie. Ale to akurat jest dość zabawne, bo niewiele możesz zdziałać, biedaku.
Jednak za spamowanie portalu, notoryczne i uporczywe nie stosowanie się do naszych próśb o zaprzestanie spamu uważam, że nie należy Cię traktować specjalnie (choć może powinno).
O żadnych fluidach nie ma mowy, to jest moja racjonalna ocena Twojej "działalności" i chorej hiperaktywności.
Ty nas ośmieszasz - takie jest moje zdanie.

PS. Anita_C

Sądzę że choć kilku (może więcej) ludzi tutaj i czytelników ma LEPSZE zdanie o mnie, o tym co tu robię od Ciebie. Dla nich piszę, dla Polski, dla NARODU POLSKIEGO, także zatem dla Ciebie w sensie pośrednim.

Przeginasz w stosunku do mnie od samego początku BM24, uważasz się za kogoś lepszego, pępek świata, a jeżeli pisałem gdzieś coś o Tobie w mailu (do Prezesa Klubów GP choćby - to potwierdzam), to w bocznym, nieistotnym kontekście wyrażenia ubolewania że NISZCZYSZ mnie zupełnie w BM24 bez sensu, przy czy ja Cię chwalę. Taka różnica i cała prawda. Nie odpowiem na kolejną obrażającą mnie zaczepkę agresją, choć ciśnienie mi podniosłaś JAK ZWYKLE w takiej sytuacji, te biegunowe fluidy :)

Ja Cię nie niszczę.
Za pępek świata to Ty się uważasz.
Za kogoś lepszego od innych. Ty o sobie potrafisz napisać, że jesteś wizjonerem, a nie do roboty. To straszne i śmieszne zarazem. :)

Dla mnie nie musisz pisać - zwalniam Cię z tego obowiązku.:))
I nie wiem, czy Polska potrzebuje chorego oszołomstwa, do tego nadętego, z którego nic nie wynika.
Myślę, że wątpię.

Wielokrotnie komunikowałam, że uważam za wielką szkodę pozwalanie oszołomom na spam.

Brak komentarzy: